ne aramıştınız?

27 Ekim 2014 Pazartesi

Tüylerim diken diken oldu. Sahi siz etkilenmediniz mi? Yerde yatan 3 insan.

3 insan kafalarına kurşun sıkılarak öldürülmüş. Sahiden soruyorum siz nasıl etkilendiniz?

Korkunç bir olay. Vahşet. Bir insanın kafasına kurşun sıkılıyor sokak ortasında ve hayatı sonlandırılıyor.

Birisi yerde kanlar içerisinde yatan üç insanın fotoğrafını çekmiş. Defalarca kez sosyal medyada paylaşılmış o fotoğraf. Gazeteler bastı mı televizyonlar yayınladı mı bilmiyorum çünkü o gazeteleri ve televizyonları takip etmiyorum.

Merakımdan soruyorum ne hissettiniz? Üç insanın sokak ortasında katledilmesi size ne hissettirdi? Bunu kim yapmış diye sorma ihtiyacı duymadınız çünkü suçluyu zaten biliyorsunuz! Zaten biliyorsunuz kimin bu kadar cani olabileceğini! Kendi ülkesini bombalayıp algı operasyonu yapmayı planlayanlar yapmamıştır bunu eminsiniz. Belki o ses kayıtları da montajdır zaten!

Sahi merakımdan soruyorum sizin abiniz, kardeşiniz, evladınız sokak ortasında başından vurularak öldürülse ne hissedersiniz? Yine aynı şeyi mi hissedersiniz? Peki yine paylaşır mısınız kanlar içerisinde yerde yatan fotoğrafını? Herkes görsün bu görüntüyü ister misiniz yine? Yoksa bir intikam, bir öfke mi hakim? Sizin muhtemel katile öfkeniz, muhtemel katili afişe etme çabanız, herkes muhtemel katile öfke duysun isteğiniz, sokak ortasında insan öldürülmesine karşı duyarlılığınızdan daha mı ağır basıyor?

Israrla 3 insan diyorum. Asker demiyorum, mehmetçik demiyorum, insan diyorum. İnsan öldürülmesine benim tepkim. Tüylerimi diken diken eden şey bu. Çünkü bir kısmınızın aksine öldürülenin kim olduğuna bakmıyorum. Acı yarıştırmıyorum. Hepsi benim acım çünkü. Hepsi bizim acımız çünkü.

Siz ne hissediyorsunuz?

facebook hesabınla yorum yap


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorum yaz